Vad man har förändrats



Har var man då en fjortis som snart skulle gå ut 9an. JA jag var sen i utvecklingen. Tryckte upp brösten upp till hakan och hade alltid ljusrosa läppstift. Thank gaaaad att jag har kommit över den tiden! haha!


Här då, två små pluttiga tjejer alltså jag och Frida tror det va när vi slutade 9an? Ja små ser vi ut iallafall.


Börjat 1an på gymnsiet och flyttat hemifrån och här sitter jag med Therese och dricker öl kl 7 på morgonen, tror det skulle vara studentfest på kvällen ;P Snacka om sönderblekt hår, USCH!!!


Redo för nyår 2008


2an då man satt och poserade i camen dagen i enda, haha dock gillar jag fortfarande att ta egobilder, hihi!


Här har vi bytt lägenhet och jag har precis slutat 3an, happy girl!

Jag idag då! Va fasen jag har solbrillor på ALLA bilder som är hyffsat nya, varför?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0