Saknar dig




Saknar min man sååååå mycket, men imorgon får jag äntligen träffa honom igen! :) Ska bli så mysigt, han ska laga god mat, vi ska ta något glas vin och så ska vi bara mysa och prata om allt möjligt. Vi ska ju fira lite att han börjat skolan och jag fått jobb på ett sjukt mysigt café med urgullig personal och chef. Nu längtar jag bara till att vi ska flytta också sen så bööörjar viiii!!!! Nu känns allt mycket bättre än det gjorde igår och jag är jätteglad!

Oj va jag tjatar om Göteborg och hur mycket jag saknar Andreas och blablabla men så är det! haha!

Nu något helt annat! Har lagt upp min systemkamera på Tradera och budgivningen är i full gång, superkul! Verkligen en bra sida att sälja och köpa grejer på, love it!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0