Inte lätt att somna ensam

Borde egentligen sova nu men jag kan inte. Det är så tomt och det ekar i lägenheten då andreas tagit alla möbler förutom soffan oh tv:n då. Kan erkänna att jag är lite rädd också, känns som att så fort jag stänger ögonen och öppnar dem igen så ska stå det någon och kolla på mig. Jag vet att jag är sjukt barnslig men jag är så jäkla rädd, Haha! Jag är en sån som kollar under sängen (i detta fall soffan) innan jag går och lägger mig så inte det ligger någon väldtäktsman eller så där under. Kan ju säga att det är en jäkla tur att jag har min lilla underbara hund jämte mig om natten, annars hade det nog aldrig gått att somna.
Hepp, jag gör ett nytt sovförsök!


Godnatt godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, skönt att höra att man inte är ensam med att kolla under sängen när man ska lägga sig! ;) Har bott själv i över två år nu men är fortfarande lika löjlig! :P Haha!

2011-09-13 @ 20:23:00
URL: http://emeliejohanson.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0