Fick order att blogga mer!

Fick en order av Frida att blogga så då vart man ju tvungen att göra det! :) Som ni redan vet så bor jag nu i Göteborg och vi har fått upp alla möbler och prylar från kartongerna. Nu är det bara soffa, soffbord och matta som ska införskaffas plus att vi ska måla om i sovrummet och köket. Så fort att är klart så ska jag lägga ut bilder! Kan ju säga att jag trivs som fisken och lägenheten och området är sjukt mysigt. Visst saknar jag redan mina vänner i Halmstad/Hylte/Kalmar/Växjö, men ni har lovat att komma upp och hälsa på ;)


Här är en bild sen vi var ute och gick imorse, kolla utsikten som ligger 100 meter från läggen!!!! Awesome!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Wiho endlisch! Lägg upp lite bilder på läggen med, hade varit kul att se. förrestne, klart vi kommer och hälsa på!:)

2011-09-26 @ 17:25:09

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0