5 November


Godkväll allihopa!

Idag har jag jobbat 12-19.30 med mina underbara arbetskolleger. Det va så skönt att sova ut i morse, gick upp klockan 10.30 och kände mig helt utvilad, vilket jag nästan aldrig gör annars. När jag kom hem från jobbet så hade Andreas både tvättat och städat lägenheten, hur bra man har man har man inte liksom?!

Det blir iallafall en lugn kväll ikväll, bara myser framför tvn. Hade tänkt kolla några Gossip Girl avsnitt om jag nu orkar. Sparar mig nämligen till nästa helg då heela hyltegänget kommer upp och invaderar oss :) Typ 10 tjejer varav två gravida så får väl räkna med två bebbar också. Det blir till att äta gått och dricka gott, sedan utgång (givetvis ska inte dem gravida flickorna dricka eller gå ut!) Underbar helg väntar men först en veckas jobb!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0