@ work




Sitter på jobbet och har inte jättemycket att göra. Började klockan halv 10 idag för att jag behövde plugga teori på morgonen. Sista jobbedagen för den här veckan, SÅ SKÖNT!
Har nyss pratat lite med Nathalie på chatten och fy fasen va jag saknar den härliga tjejen. Hon har bott i Jönköping ett tag och nu bestämde hon och Fagge för att flytta till Kalmar, så där kommer jag spendera så mycket tid jag bara kan i sommar. Tänk va skönt att bara åka över till Öland och ha det sjukt mysigt. 
 Ikväll blir det iallafall till att åka hem till Andreas mamma och äta kvällsmat sedan ska jag kanske gå och kolla läget på mårtensson, se om det är något drag :) Annars så blir det en huffsad lugn kväll..
Imorgon blir det upp tidigt för att springa en runda och sedan fixa sig och åka till Hylte på begravning.. :/
På kvällen där sedan blir det till att äta på Gastons med Linda och Emma kanske enminiutgång men ska försöka komma i säng i tid så jag kan vara utvilad till på lördag då jag ska upp och vara hos amanda och fixa håret vid 10 sedan hem och fixa smink och kläder sen fixa klart med maten, tur att jag får hjälp av tjejerna. Efter det börjar väl lite folk att strömma in i lägenheten och då blir det FEST, MOON!
Söndag är ju min födelsedag och då blir det släktkalas hemma i Hyltebruk!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johan

Klart det blir mårtensson ! ;)

2011-03-24 @ 11:17:10
URL: http://johanskriver.se
Postat av: My

Söt!

2011-03-25 @ 16:44:13
URL: http://myvestlund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0