Presenter

Här är några av mina presenter!


Av min älskling fick jag converse och en middag på wildwest när det passar. TACK älskling!!!!<3


Av min underbara bror fick jag presentkort på synsam på 2500:-!!! så ska köpa ett par solbrillor till somaren :D


Av mammas kompis fick jag ett jättesött rosa badrumssett. :)


Av kusinerna fick jag den söta skålen
Av andres kompis fick jag vin och av Mattias fick jag också vin :)


Av tjejerna och Fabbe, Ivan och Hampus fick jag ett presentkort på bolaget, vilket är perfekt! TACK!! <3

Av andreas mamma och hennes kille och Alexandra och hennes sambo fick jag denna jacka, perfekt! :)


Av min brors flickvän fick jag en söt ring :D


Av mamma och pappa fick jag ett jättefint silverhalsband (dålig bild dock) Tack världens bästa föräldrar!


Mammas bästa vän gör behandlingar så jag fick en ansiktsbehandling och make up av dem, tack! :)

Och så fick jag massvis med pengar! :D

Jag fick även en resa till London av mina päron så jag kan hälsa på frida! :)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0