Måndag = Ingen bra dag

Godmorgon på er!
Just nu sitter jag på jobbet.. Min dag har börjat sjukt dåligt, när jag kom till jobbet för att larma av och så, så trycker jag fel och larmet går på och det verkligen tjuter i hela huset. Jag blev verkligen livrädd, ringde pappa så han hjälpte mig stänga av de. Sen va de lugnt. Men när jag kom in på mitt kontor så hade jag tappat bort mitt lösen till datan där jag jobbar. FAAN! jag fick ringa chefen så han fick hjälpa mig. sist men inte minst när jag skulle dricka kaffe och har vitt på sig och på något sätt missar jag alltid munnen så min tröja är numera brun.. Ja ni kan ju tänka er själva hur irriterad jag är..



PUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

haha gumman det later som en jobbig dag. Hoppas den blir battre. Puss puss puss miss you

2011-03-07 @ 11:53:11

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0