Godmorgon

Godmorgon på er! Hoppas ni mår bra!
Jag har iallafall sovit som en stock inatt och hade ingen list att gå upp en den stora sköna sängen klockan 05.30 imorse. Skönt att jag har piggnat till mig nu.
Igår var Julia och Emma hemma hos oss och kollade på Big Brother, fasen vilka konstiga deltagare det är med! Men jätteroligt att kolla på!
Idag blir det en springrunda och lite mys hemma. Bara två jobbdagar kvar sen är det helg för min del. Har tagit ledigt på fredag för att jag ska på begravning, mer går jag inte in på..

NU blir det frulle, hörs efter den! :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sassäh

Halljos! :) Besök gärna min blogg, för jag har precis börjat med en frågestund. Ställ din fråga och jag svarar på den! Kram! ^^

2011-03-22 @ 09:03:37
URL: http://nojjz.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0