Vilken helg!

Hej allihopa!

Min helg har varit GRYM! I fredags hade jag, Julia och Camilla myskväll. kollade på film och pratade skit!
I lördags var det tjejmiddag hos Jennie i Varberg, hon fyller snart 25 så firade henne. Hon är frisör så hon gjorde en romantisk uppsättning på mig. Efter tjejmiddagen åkte jag hem till Halmstad för att sova men bestämde mig för att gå ut och möta upp Camilla på MOON. Jäkla va kul det va där inne, jag har nog aldrig haft så kul där som jag hade i lördags!!! Efter en låååång nattas dansning så somnade jag och camilla bums i min säng :)
I söndags va det bakis bakis bakis häng i soffan med några goa serier och pizza!





PUSS


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0