Julklappar

Jag har haft en underbar jul med min och Andreas familj (vi firar alltid jul tillsammans). Har även hunnit med att träffa mina älskade vänner. Nu är jag, Andreas och Princeton tillbaka hemma i Göteborg, vilket är otroligt skönt :)

Lite Julklappar jag har fått :)


Min blazer, liten julklpp till mig själv ;P


Som jag tjatat på Andreas och äntligen fick jag min favvo parfym ;)


Av mina kära päron fick jag damsugaren jag har önskat mig :D


Min bror gav mig ett yankee candle ljus, som luktar kanel och det luktar såååå gott här i lägenheten nu! :)


Fick även ett jättefint barbord med två barstolar, passar perfekt i vårat kök, LOVE!


Supersnygg stickad väst med pälskrage! :D


Fina ljusstakar :)

Fick så mycket fina saker så som hårprodukter, stekpannor, handdukar, halsduk, skor, pengar, godis, presentkort mm. Tack för allt min underbara familj och självklart Andreas familj för en toppen jul!

Puss&Kram


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0