Godmorgon!

Godmorgon!

Usch va trött jag har när jag gick upp i morse, har vaknat flera gånger inatt och varit kallsvettig. Har väl drömt någon mardröm. Gick iallafall upp och klädde på mig och gick till bussen. Nu sitter jag på jobbet och jobbar för fullt, men håller dock på att somna hela tiden ;P
Nu är det mycket Göteborgs prat mellan mina och Andreas familjer och företaget smyger sakta men säkert på. I maj blir det till att åka upp och söka lite jobb i Göteborg får se om jag kan få något. :) Men ni ska bara veta vad jag längtar till att flytta!!


Förra gången jag hade mörkt hår


Som ni vet så håller jag nu på med GI dieten så det här är mitt matschema idag mitt mål är att gå ner och väga 52!

Frukost: Omelett med bacon och broccoli
Mellanmål: Turkisk yoghurt med hallon och mandel
Lunch: Kött, sallad och hemmagjord svampsås
Mellanmål: 2 rutor 86% cholkad
Middag: Kyckling, fetaost och sallad

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0