En helt vanlig dag

En vanlig dag går jag upp halv 6, äter frukost och klär på mig och så går sedan till bussen. Kommer till jobbet, jobbar halv 10 är det mellanmål till 10 sedan jobba igen, klockan 1 är det middag sedan jobba igen och slutar halv 4, tar bussen hem och försöker komma ut på en springrunda eller styrketräna hemma. dricker MYCKET vatten är superviktigt! Sedan duschar jag och slänger på mig myskläder sedan brukr tjejerna komma och kolla film och prata skit med mig.
Helgerna ser inte alls ut på detta sett då jag mestadels ligger och är bakis eller har helgen som en vilohelg. Det är ju då man ska vila upp sig inför kommande jobbvecka.

Just nu längtar jag tills vi flyttar till Göteborg!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0